Livrare și returnare
Logare / Înregistrare

Informatii Livrare si Plata

Dragi clienti, Livrarea coletelor se face intr-un interval cuprins intre o zi si patru zile lucratoare, in functie de momentul in care coletul pleaca din sediul Exclusiv Cristina SRL (nu de la plasarea comenzii).

Tarifele practicate de societatea noastra pentru expedieri sunt dupa cum urmeaza.

Livrare prin curier rapid in Bucuresti: Fan Courier

Fan Courier: Taxa de transport in Bucuresti este de 12.83
+TVA Ron, la o comanda de peste 150 Ron, transportul este Gratuit.

Livrare prin curier rapid in Romania: Fan Courier.

Taxa de transport este de 17.10+TVA lei, indiferent de greutatea coletului, la o comanda de peste 150 lei transportul este GRATUIT.

Optional, se ofera serviciul de verificare a continutului coletului inainte de achitarea lui pentru livrarile prin Fan Courier. Costul aditional pentru acest serviciu este de 2,5+TVA lei, iar clientul trebuie sa ne anunte de acest lucru in sectiunea de observatii din pagina plasarii comenzii.

Livrare comenzi catre tarile din UE

Pentru comenzile din tarile din Uniunea Europeana, transportul se va face prin Curier.

Plata comenzii se va face in Avans prin transfer bancar, in momentul finalizarii comenzii.

Termen de livrare:

Curier in tara este intre 24 si 48 ore.

Curier in tarile UE este intre 4 si 5 zile.


Pentru comandarea produselor de pe site-ul www.cosmeticshop.ro nu exista un Plafon Minim de Comanda.

INFORMATII PLATA
Plata se poate face in urmatoarele moduri:
1. Ramburs, la primirea coletului prin curier, doar pentru comenzi interne.
2. In avans, prin virament bancar in cont Raiffeissen Bank pentru comenzi externe si pentru comenzile
de la persoanele juridice, fara plata altor comisioane suplimentare cerute de Exclusiv Cristina SRL.

Conditii retur

Termeni si conditii pentru returnarea produselor Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului, fara invocarea unui motiv. In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate:

Cosmetice

cu eticheta originala;
cu toate accesoriile aferente;
fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
fara ambalaj deteriorat, zgarieturi
sa fie sigilate

Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou. Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

S.C Exclusiv Cristina SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului retur, pe baza formularului de retur sau a notificarii trimise pe email, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului, incluzand si cheltuielile de transport initiale, daca este cazul.

Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus. Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.